טיפולי שיניים, שירות מרפאה

שיניים ביום אחד מדמיון למציאות

שתלים דנטליים ושיקום בעזרת שתלים הוא תחום חדש ברפואת שיניים, שדורש ידע, ניסיון רב ומיומנות.
מרפאתו של ד”ר גל משלבת מספר רופאים בעלי הידע והניסיון שדרוש לביצוע הליכים מורכבים תוך התייחסות ושימת דגש על טובת המטופל.
התמונה הכללית מורכבת מאוד ואנחנו מתייחסים לכל תכנית בצורה שונה, בוחנים כל מקרה בפני עצמו, תוך היוועצות עם הרופאים העיקריים, המשתיל והרופא המשקם – כולם שותפים לתכנית הרלוונטית שתיקבע.

עד לפני מספר שנים תהליך קבלת השיניים ביום אחד היה נחשב כבלתי אפשרי, אך כיום, עם התפתחותן של הטכניקות והניסיון שנצבר בתחום רפואת השיניים, יש באפשרותנו לבצע הליך זה באופן מהיר, בטוח ויעיל.

התהליך עצמו

קליטת השתל אמורה להימשך בין שלושה לשישה חודשים. בזמן זה השתל אמור להימצא מתחת לחניכיים ולעבור תהליך טבעי של חיבור לעצם. בתהליך הקליטה צריך למנוע מהשתל כל מאמץ או תזוזה, ולכן בשיטה בה אנחנו נוקטים אנחנו משתילים מספר שתלים אותם אנו קושרים יחד, כך שלא מתאפשרת תזוזה של כל אחד מהשתלים בנפרד.

ניתן לבצע הליך זה גם במקרה של שן בודדת, בשונה מהשיטה של המקרה הקודם, של מספר שיניים. במקרה זה השן לא תשתתף בתהליך הלעיסה, אלא רק תהווה שן אסתטית (בשלב הקליטה של השתל).

יש לציין שבמשך קליטת השתל, כ-8 שבועות, יש לצרוך תזונה רכה/נוזלית ולהקפיד על ניקוי וחיטוי קבוע של האזור.

כמו כן, כדי שנוכל לבצע הליך זה יש צורך בבדיקה מעמיקה שתעיד על מצבו של המטופל, בדיקת שכוללות  צילומי CT של הפה (האיזור המיועד להשתלות) – שלב מקדים לבחינת המקרה כדי להגיע לתוצאה מיטבית.

*לא כל מקרה מתאים להליך זה

יתרונות הליך העמסה מיידית

1. אין צורך בתותבת מעבר
2. המטופל יצא עם שיניים זמניות מודבקות קבוע על גבי המבנים
3. תיפקוד בלעיסה, דיבור
4. מראה אסתטי של שיניים טיבעיות

תחומים נוספים

לקביעת תור השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*המועד שהשארתם אינו סופי אנו נחזור לתאם אתכם תור בהתאם לפרטים שהשארתם.

דילוג לתוכן